Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2008

Έφυγε από την ζωή ο Heath Ledger


Ο Αυστραλός ηθοποιός Heath Ledger πέθανε την Τρίτη 22/1/08. Οι αστυνομικοί υποστήριξαν ότι ίσως να είχε πάρει υπερβολική δόση ναρκωτικών όμως η νεκροψία που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 23/1/08 δεν μπόρεσε να δείξει γιατί πέθανε. Εγώ πάντως πιστεύω ότι αυτοκτόνησε γιατί σύμφωνα με πολλά άρθρα είχε κατάθλιψη . Την Τρίτη γύρω στις 12:30 με 1 παρά (ουσιαστικά δηλαδή Τετάρτη) έρχεται η αδερφή μου και μου λέει "Ξέρεις ποιός πέθανε?" και λέω ποιός? O Heath Ledger μου είπε. Τότε εγώ μένω κάγκελο... Heath Ledger πέθανε? Πώς? Δεν μπορούσα να το πιστέψω, ήταν μόλις 28 χρονών και είχε και κόρη. Μέχρι να με ξαναπάρει ο ύπνος αντιχούσε στο μυαλό μου η ίδια φράση, o Heath Ledger πέθανε, ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω. Θα περάσει καιρός μέχρι να καταφέρω να το ξεπεράσω, ήταν ένας απο τους αγαπημένους μου ηθοποιούς και είχε παίξει σε πολύ ωραιές ταινίες όπως: "Το μυστικό του Brokeback Mountain¨, 10 πράγματα που μισώ σε σένα, Τα 4 φτερά, Ο θρύλος ενός ιππότη κ.α.


Δεν υπάρχουν σχόλια: